Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde

Leeuwenbrug 11 7411 TE Deventer

Waardering van R.M. Slot, arts, praktijk voor complementaire, antroposofische en preventieve en algemene geneeskunde - Deventer op 7 december 2018

Dokter Slot, zeg maar René, een mens, deskundig arts, heeft weinig woorden nodig om te weten waar je zorgvraag ligt. Ik voel me gezien, gehoord en begrepen. Mijn ervaring in de zorg als professional en patient is groot en ik ben blij dat hij op mijn pad gekomen is. Met respect en eerlijkheid heeft hij mij met succes voor meerdere aandoeningen behandeld. Voor mij een openbaring, de reguliere zorg wist het soms niet meer en ik voel me nu herboren. Ik gun iedereen deze goede zorg!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor R.M. Slot, arts, praktijk voor complementaire, antroposofische en preventieve en algemene geneeskunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.