Waardering van R.M. Slot, arts, praktijk voor complementaire, antroposofische en preventieve en algemene geneeskunde - Deventer op 7 oktober 2020

9.7

Sinds tientallen jaren heb ik allerlei mankementen (oa migraine, artrose, spierreuma, onrustig hart, allergieën enz.) en heb dus vele artsen, therapeuten en ziekenhuizen bezocht. Maar bij dr. Slot lijkt het alsof alle puzzelstukjes bij elkaar komen. Eerst een voedselallergie-onderzoek en licht aangepast dieet, daarna verschillende medicijnen - en nu na een half jaar voel ik me veel beter en zijn de meeste klachten minder of verdwenen. Ik vind het een wonder, en heb groot respect voor deze integrale aanpak van dr. Slot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor R.M. Slot, arts, praktijk voor complementaire, antroposofische en preventieve en algemene geneeskunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.