Merem Medische Revalidatie Hilversum

Revalidatiecentrum

Soestdijkerstraatweg 129 1213 VX Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Merem Medische Revalidatie

Waardering van Merem Medische Revalidatie Hilversum - Hilversum op 26 maart 2017

De behandeling is revolutionair. Een heel team, bestaande uit longarts, longverpleegkundige, psycholoog, logopediste, fysiotherapeut, bewegingstherapeuten, activiteiten therapeuten, diëtiste staan voor je klaar. De empathie is ongekend hoog. Als de bewegingstherapeut bij zwemmen bv. iets opmerkt, is het 5 minuten later al bij fitness bekend. Voor mij is het een lot uit de loterij. Hier leer ik weer op de juiste manier adem te halen, met mijn copd om te gaan. Een stapje terug doen als ik mezelf voorbij loop. Mijn dank is ongekend hoog voor dit geweldige team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Merem Medische Revalidatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.