Waardering van Merem Medische Revalidatie Hilversum - Hilversum op 16 maart 2020

9.9
  • COPD

Uitstekende verzorging, met veel passie van het personeel. Ik heb heel erg veel geleerd. Wel jammer dat ik 3 weken van de 12 heb moeten missen i.v.m. ziek zijn en naar huis en ziekenhuis moest. Die verloren tijd kon ik helaas niet inhalen. Begrijpelijk vanwege de wachtlijst. Toch ben ik er na 12 weken beter uitgekomen dan ik erin ging. Ik kon gelukkig weer normaal praten, mijn ademhaling beter reguleren, mijn conditie beter opbouwen en vooral psychisch een hele nare tijd afronden. Ik ben een complexe patiënt met meerdere chronische aandoeningen, daarom een speciaal programma gehad met veel zorg voor mijn wel bevinden. Enig minpuntje is het vele onnodige gebruik van plastic, zoals elke dag een schoon alvalzakje in de prullenbak bijv.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Merem Medische Revalidatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.