Waardering van Pento Audiologisch Centrum Utrecht - Utrecht op 14 mei 2014

7.7

Mooi ingerichte locatie, daar is niks mis mee. Manier waarop de tests bij mijn dochter (4 jaar) zijn uitgevoerd is uiterst professioneel, ook niks op aan te merken. Je krijgt voldoende uitleg en m'n dochter was op d'r gemak (dus dat is het belangrijkste) maar op één of andere manier komen de audiciens op mij wat arrogant over. Verder is het maken van een afspraak iets uit het jaar 0; je krijgt een brief met een voorgestelde datum en tijdstip, die uiteraard niet uitkomt. Vervolgens moet je bellen voor een nieuwe afspraak. Onhandig. Bij één van de afspraken heb ik 3 kwartier moeten wachten voor ik aan de beurt was. Kan gebeuren, maar meld dan even dat een andere afspraak uitloopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pento Audiologisch Centrum Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.