Waardering van Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie - Amsterdam op 6 juli 2018

4.8
  • Genderdysforie

De gesprekken met de psycholoog hebben mij weinig opgeleverd. Ik had het gevoel die vooral voor het VU te moeten doen. Bij de hormoonbehandeling zijn structureel mijn eigen ervaringen en gevoelens genegeerd, bij het bepalen van de juiste dosering. Ik had het gevoel in een standaardprotocol geduwd te worden, terwijl mijn lichaam duidelijk niet standaard reageerde. Dat duurt tot op de dag van vandaag voort. De arts wil - zonder concrete aanleiding of in mijn situatie aangetoonde risicofactor - de dosering verder naar beneden brengen, terwijl dat inmiddels aantoonbaar verlies van vrouwelijke vormen oplevert. Eindeloze discussies.

Bent u of werkt u voor Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.