Waardering van Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie - Amsterdam op 10 juli 2018

6.0

Groot. Lange wachttijden en geen mogelijkheid om extra zorg te krijgen. Ze zeggen dat iedereen op dezelfde manier behandeld wordt, maar je voortgang hangt wel degelijk van de psycholoog af die je toebedeeld krijgt. Veel belachelijke vragenlijsten gekregen met soms ongewensde vragen over bv.sex die niets te maken hebben met de aandoening. Sommige vragen zorgen voor meer onrust i.p.v. oplossen van problemen. Helaas is er maar een genderteam in Nederland.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 12 juli 2018

Vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring heeft met ons ziekenhuis. Heeft u behoefte aan een gesprek, dan komen wij graag met u in contact. U kunt ons bereiken via zorgsupport@vumc.nl of via 020 444 0700. Wij zorgen dat uw feedback terechtkomt bij de afdeling genderdysforie.

Bent u of werkt u voor Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.