Waardering van Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie - Amsterdam op 10 juli 2018

• Genderdysforie

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van de behandeling. Afgezien van de lange wachttijden heeft de zorgverlener het beste met de patiënt voor. Vaak worden afspraken op dezelfde dag gepland om veel reistijd te voorkomen. De medewerkers op de afdeling zijn vriendelijk. De voorlichting over voor- en nadelen van de behandeling is uitstekend, misschien zelfs overdreven. De behandelprocedure wordt streng nageleefd, dit kan voordelig zijn maar kan ervoor zorgen dat de patiënt zich niet gehoord voelt. Afwijken van de standaardprocedure is zeldzaam. De documentatie en de vrijheid om testresultaten in te zien in het Online Patiëntendossier vond ik erg prettig. Mijn endocrinoloog nam mijn opmerkingen over deze resultaten serieus, hoewel ik niet weet of er gevolgen zijn plaatsgevonden. Er wordt bijvoorbeeld nog niet getest op Oestron terwijl dit wel een belangrijk hormoon is. Al met al zou ik deze zorgverlener willen aanraden aan mensen met een dergelijk probleem.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 12 juli 2018

Bedankt voor uw uitgebreide feedback en voor de hoge waardering voor de werkwijze van de medewerkers van de afdeling genderdysforie. Wij zorgen dat uw review met tips bij de medewerkers terechtkomt.

Bent u of werkt u voor Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.