Waardering van Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie - Amsterdam op 9 juli 2018

4.5

In het hele traject zijn fouten gemaakt. Beloofde recepten werden niet opgestuurd, daar moest ik achteraan bellen. De mensen aan de telefoon zijn regelmatig erg onvriendelijk. Ik werd na de operatie naar huis gestuurd zonder duidelijke instructie. Bij een complicatie bleek er geen adequaat personeel te bereiken. Er wordt zo strikt volgens het protocol gewerkt dat ik me als mens een onderdeel voelde van dat protocol. Mijn inbreng en behoeftes waren ondergeschikt aan het protocol. Ik heb dat als hopeloos ouderwets ervaren,

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 9 juli 2018

Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Vervelend dat u de werkwijze van de medewerkers van de genderpoli als ouderwets en onaardig hebt ervaren. Wij willen hierover graag met u in gesprek. Heeft u hier ook behoefte aan, dan kunt u ons bereiken via zorgsupport@vumc.nl of via 020 444 0700.

Bent u of werkt u voor Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.