Waardering van Cardiologie Centrum Almere - Almere op 12 september 2019

• Hart- en vaatziekten

Omdat van alles mis ging bij het afspreken met een cardioloog en mij vakantie voor de deur stond ben ik uitgeweken naar Cardiologisch Centrum in Almere. Ik kon hier dezelfde dag nog terecht voor een onderzoek. Om 15:30 begonnen en om 17:30 was het volledige onderzoek afgerond. Helaas constateerde men een behoorlijke hartafwijking die moest worden behandeld. Wel kreeg ik direct extra medicijnen en die hebben er voor gezorgd, dat de schade bij een daarop volgend hartinfarct (oh, oh, die wachtlijsten) en bypassoperatie zeer beperkt zijn gebleven.  De snelle service en de zeer professionele aanpak verdienen alleen maar lof. Beslist een heel goed alternatief voor de trage, bureaucratische service van de reguliere ziekenhuizen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardiologie Centrum Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.