Cardiologie Centrum Utrecht

Cardiologiecentrum

Herculesplein 379 3584 AA Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Cardiologie Centra Nederland

Waardering van Cardiologie Centrum Utrecht - Utrecht op 4 december 2012

Ik kreeg een snelle reactie, hoefde niet een hele tijd aan de telefoon te zitten. De informatie die ik nodig had was meteen beschikbaar en nuttig. Het contact met de dame van de receptie was erg prettig. De ontvangst hier is helemaal fantastisch. Toiletten zijn goed onderhouden, de stoelen staan gezellig opgesteld, koffie en thee is beschikbaar, het is netjes. Enige verbeterpunt is de muziek, die doet af en doet aan alsof je in een uitvaartcentrum zit. Over de medewerkers ben ik zeer tevreden en heb ik geen enkel minpunt. Alles wordt vlot afgehandeld, bloeddruk meting, bloedafname en de inspanningstest. Ook voor echo's kon ik hier terecht. Met Dr. Hofstra had ik erg prettig contact. De arts staat op gelijke voet met de patient , van mens tot mens. We hebben een goeie uitwisseling van de kennis van de arts en de informatie van mij als patient. Alle gelegenheid om mijn verhaal te doen. Ik voel me erg op mijn gemak, ik ga hier niet met tegenzin naartoe. Vanmorgen moest er een hartfilm gemaakt worden en bloeddruk gemeten. De verpleegkundige in dat geval geeft goeie tips. De informatie die nodig is heb ik gekregen, dus die is ruim voldoende. Wat ik erg prettig vond is de bereikbaarheid ideaal, zat parkeerplekken. Bij mijn eerste bezoek kreeg ik meteen medicijnen voorgeschreven en werdt zelfs de weg uitgelegd naar de apotheek. Binnen vijf minuten had ik alles wat ik nodig had. Mijn vrouw en ik hebben dit centrum zelfs al aanbevolen bij vrienden, we zijn er vol lof over. Na deze ervaring is er geen enkele drempel om de telefoon te pakken. Ik was blij verrast met de kwaliteiten van het centrum. In een zin: dit centrum geeft alles wat je hoopt te mogen ontvangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardiologie Centrum Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.