Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde

Centrum voor bijzondere tandheelkunde

Heinzestraat 2 1071 SK Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Jellinek

Waardering van Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde - Amsterdam op 22 maart 2019 Interview

Gebitsaandoeningen

De medewerkers zijn vriendelijk, attent en begripvol. De medewerkers kennen mij bij naam, ook de medewerkers van balie. De informatie over mijn behandeling is uitstekend. En er worden geen overbodig behandelingen voorgesteld, zoals ik elders wel eens heb ervaren. Daardoor heb ik vertrouwen in mijn tandarts en deze kliniek. Ik krijg ook goede adviezen van mijn tandarts, bijvoorbeeld hoe ik het beste mijn tanden kan poetsen. En dan gaan we samen kijken wat voor effect dat heeft. Er wordt goed naar mij geluisterd en de afspraken die ik met hier heb worden nagekomen. Ik zou deze kliniek zeker aanbevelen, want ik vertrouw ze hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.