Waardering van Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde - Amsterdam op 23 augustus 2013

7.7

IK vind dat in het algemeen Mentrum/Jelinek doet wel goed en ik ben zeker tevreden gebleven, alleen bij Jelinek tandarts is een beetje probleem om snel behandelt te kunnen worden, je zou helaas maanden moeten wachten om daar aan de buurt te komen. Terwijl ik en veel zoals ik verslaafde mensen elke dag kies en tandvlees problemen hebben. Echt elke dag.

Reactie van/namens Centrum voor bijzondere tandheelkunde Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde - Amsterdam

Geachte cliënt,

Hartelijke dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u langer dan gewenst heeft moeten wachten voordat uw behandeling kon starten.

Het Centrum Bijzondere Tandheelkunde van Jellinek is het enige tandheelkundig centrum in Nederland dat gespecialiseerd is in de behandeling van mensen met een ernstige middelenverslaving. Hierdoor komen onze cliënten niet alleen uit Amsterdam en omgeving, maar uit heel Nederland, waardoor de wachttijd kan oplopen. Daarnaast zijn veel van onze cliënten al langere tijd niet meer bij een tandarts geweest, waardoor vaak meerdere ingrepen noodzakelijk zijn. Hierbij komt dat sommige ingrepen om medische redenen niet tijdens één bezoek kunnen plaatsvinden, waardoor cliënten moeten terugkomen en de duur van de behandeling langer wordt. Tenslotte bellen veel mensen met acute klachten: zij worden dezelfde dag of in elk geval zo snel mogelijk geholpen.

Bovenstaande betekent dat u – ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen de wachttijden zo kort mogelijk te houden – soms toch moet wachten voor uw behandeling kan starten. We hopen dat u hier begrip voor heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.