Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde

Centrum voor bijzondere tandheelkunde

Heinzestraat 2 1071 SK Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Jellinek

Waardering van Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde - Amsterdam op 22 maart 2019 Interview

Gebitsaandoeningen

Ik vind het hier goed. Ik word goed behandeld. De mensen zijn hier aardig, ze praten altijd rustig. Ze nemen de tijd om naar je te luisteren. Ook aan de telefoon nemen ze de tijd. Je moet wel eens lang wachten aan de telefoon, maar dan zijn ze denk ik bezig. Het gebouw vind ik mooi en ruim. Er is veel verloop onder de tandartsen. Dat vind ik jammer. Ik vind het fijner als ik steeds dezelfde heb. Bij de behandeling die ik krijg houden ze rekening met je angst. Je wordt gerustgesteld door ze. Ze letten ook altijd op mijn ademhaling. Ze nemen de tijd voor je. Soms lopen de afspraken wat uit. Dat vind ik niet zo erg. Als ik vragen heb over de behandeling dan krijg ik antwoord. Voor de behandeling is er altijd een gesprekje. Je krijgt dan een uitleg en dat ervaar ik als prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jellinek, Centrum Bijzondere Tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.