Vogellanden Centrum Bijzondere Tandheelkunde

Centrum voor bijzondere tandheelkunde

uit 17 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Vogellanden Centrum Bijzondere Tandheelkunde - Zwolle op 4 augustus 2022

Ik ben heel tevreden over de behandeling en bejegening door tandarts Blokland en orofaciaal fysiotherapeut van Maarseveen van het Centrum voor Bijzondere Tandheelkunde Zwolle. Er vond een uitgebreide intake plaats, waarin ik respectvol werd bejegend en er aandacht was voor de hele mens en niet alleen voor het gebit. Ik voelde mij gezien en gehoord, kreeg goede uitleg en informatie en al mijn vragen werden beantwoord. Kortom: zeer goede zorg.

Reactie van/namens Centrum voor bijzondere tandheelkunde Vogellanden Centrum Bijzondere Tandheelkunde - Zwolle

Beste meneer, mevrouw,

Wat fijn om te horen dat u de zorg zo positief heeft ervaren. Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering. We hebben uw compliment doorgestuurd naar de juiste afdeling, zodat ook zij weten dat u tevreden bent.

Met vriendelijke groet,
Team communicatie Vogellanden

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vogellanden Centrum Bijzondere Tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.