Changes GGZ, Klinisch Halsteren Eetstoornissenkliniek

Centrum voor eetstoornissen

De Beeklaan 4 4661 EP Halsteren
Deze locatie is onderdeel van Changes GGZ

Waardering van Changes GGZ, Klinisch Halsteren Eetstoornissenkliniek - Halsteren op 17 maart 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Eetstoornissen

He hallo, ik mag oprecht zeggen dat ik iedereen met een eetstoornis kan aanraden om naar deze kliniek te gaan. Het was een hele bijzondere en leerzame reis van 8 weken en denk dat als je wil kiezen voor herstel je hier op de juiste plek bent. Je word hier gezien en gehoord en omarmt en ze kijken goed met je mee wat je nodig hebt. Ook de stappen die je moet zetten voor herstel worden hier goed begeleidt en zo kun je echt ook doorpakken. Ik ben dankbaar voor de therapeuten en de socios die mij hebben laten voelen dat je mag vertrouwen op jezelf en dat veiligheid in jezelf zit. Dus als je een eetstoornis hebt en niet weet waar je het zoeken moet dan zeg ik je neem concact op met changes het zal je echt helpen in de strijd tegen deze nare ziekte. Neem de stap het is het dubbel en dwars waard Groetjes

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Changes GGZ, Klinisch Halsteren Eetstoornissenkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.