GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula

Centrum voor eetstoornissen

Sandifortdreef 19 2333 ZZ Leiden
Deze locatie is onderdeel van GGZ Rivierduinen

Waardering van GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula - Leiden op 10 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Eetstoornissen

De Ursula was voor mij een veilige haven, waar ik ruim 2 jaar poliklinische behandelingen heb gevolgd. Ik kon er mezelf zijn, ze zagen mijn persoon achter de eetstoornis. De behandelaars stonden achter en naast mij en hebben me gesteund en gesupport waar nodig. Door hun onvoorwaardelijke steun en vertrouwen durfde ik mijn allergrootste angsten onder ogen te zien en aan te gaan.Het was fijn verschillende behandelingen te kunnen en mogen volgen met daarbij therapeuten die hun vakgebied volledig verstaan en met elkaar samenwerkten. Dat er ervaringsdeskundigen werkzaam zijn die uit eigen ervaring weten wat je doormaakt..dat is voor mij zo belangrijk geweest. Ik ben heel dankbaar dat ik daar behandelingen mocht volgen en waar ik nu sta. Mijn behandeling bij Ursula is nu afgerond maar ik heb genoeg tools geleerd om zelf verder te gaan op de weg van mijn herstel.Ik zou bekenden die problemen hebben rondom eten en er zelf niet uit komen zeker de Ursula aanbevelen.

Reactie van/namens GGZ GGZ Rivierduinen, locatie Leiden - Leiden

Bedankt voor uw positieve waardering! Fijn dat Ursula zo veilig voor u voelde. Ik ga uw waardering doorsturen naar de afdeling. Ik wens u een voorspoedig herstel toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.