GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula

Centrum voor eetstoornissen

uit 62 waarderingen

Waardering van GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula - Leiden op 30 augustus 2021

Uitleg

N.v.t.

Voor- en nadelen

Samenwerking

Eetstoornissen

Eind augustus 2020 tot begin februari 2021 ben ik opgenomen geweest bij de high cure afdeling van de Ursula. Ik ben al jaren in behandeling bij de Ursula, en heb goede ervaringen gehad. Een eetstoornis is helaas soms hardnekkiger dan goede behandelingen. Deze opname van ongeveer 5 maanden heeft me enorm Veel gebracht. Mijn hoofdbehandelaar was enorm Bekwaam en betrokken, en mijn sociobegeleider is echt de beste socio ever. Ik heb me veilig en gehoord gevoeld. toen ik eigenlijk met ontslag gestuurd werd terwijl ik er nog lang niet klaar voor was hebben mijn socio begeleider en hoofdbehandelaar echt voor me gestreden om Ervoor te zorgen dat ik mijn behandeling goed kon afmaken. Niets dan goeds over die 2 toppers! 2 minpuntjes: reden waarom de één soms wel langer mag blijven en de ander niet is onduidelijk. +communicatie in het team en tussen de HC + de rest vd ursula kan/moét beter. Hc is goede veilige plek voor werken aan herstel van complexe eetstoornissen!

Reactie van/namens Centrum voor eetstoornissen GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula - Leiden

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn verheugd te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor het vertrouwen. Wij zullen zorgen dat uw positieve reactie én feedback bij deze locatie terecht komt. Met vriendelijke groet, GGZ Rivierduinen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.