Waardering van GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula - Leiden op 28 maart 2019

• N.v.t.

1.0
  • Eetstoornissen

Ik weet het nog zo goed, ik had al mijn moeite bij elkaar gespaard om te bellen en eindelijk naar jaren te hebben geworsteld met eetstoornissen er daadwerkelijk iets aan te gaan doen. Verder dan het telefoongesprek kwam ik niet! Want er werd meteen naar mijn gewicht gevraagd. Ik was te zwaar voor de boulimia groep en de dun voor de eetbuien groep. Dus ze konden niks voor mijn doen. Dat werd doodleuk in het telefoongesprek gezegd. Bam een klap in mijn gezicht, dat een kliniek die gespecialiseerd is in eetstoornissen zoiets kan zeggen is mijn nog steeds een raadsel. Uiteindelijk heb ik gelukkig elders de hulp gekregen die ik nodig had.

Reactie van/namens Centrum voor eetstoornissen GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula - Leiden

Dank voor het plaatsen van deze review. Vervelend dat u deze ervaring heeft met GGZ Rivierduinen. We komen graag met u verder in contact hierover. U kunt mailen naar communicatie@rivierduinen.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.