Waardering van Novarum, locatie: Jacob Obrechtstraat - Amsterdam op 2 juli 2015

8.5
  • Overgewicht

Bij Novarum heb ik een traject van een half jaar gevolgd binnen de jongerengroep. Dit is mij zeer goed bevallen. Het is erg fijn om met een groep leeftijdsgenoten te worden behandeld omdat je elkaar wellicht net iets beter begrijpt en ook veel bij elkaar herkent. Ook heb ik veel gehad aan dit traject. Daar wil ik wel bij vermelden dat overgewicht (in mijn geval overeten e.d. zaken) niet in een half jaar zijn op te lossen. Zelf was ik na een half jaar uitbehandeld bij Novarum, maar het vangnet dat werd geboden, mis ik nu wel enigszins. Het meest fantastische onderdeel van het traject vond ik PMT, hier haal ik elke dag nog ontzettend veel uit en heeft mijn zelfbeeld positief doen veranderen. Elisabeth Erhard is een ontzettende goede therapeut die je super goed aanvoelt en de vinger op de zere plek weet te leggen en je daar meteen tools bij geeft om er mee om te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Novarum, locatie: Jacob Obrechtstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.