Waardering van Novarum, locatie: Jacob Obrechtstraat - Amsterdam op 1 mei 2015

9.3
  • Eetstoornissen

Dankzij Novarum heb ik mijn leven weer teruggekregen. Ik heb 6 maanden, 2 dagen in de week de deeltijdbehandeling gevolgd voor Eetstoornis (Bulimia, oversporten, etc.). Toen ik er binnen kwam, ging het echt niet goed met me. Ik heb ook eerdere behandelingen gehad maar nooit eerder deze punt van mijn leven kunnen halen waarin ik me zo sterk en positief voel zonder enig drang naar enig eetgestoord gedrag als coping. Dankzij de deeltijdbehandeling kan ik weer genieten van m'n leven, mezelf accepteren zoals ik ben, alles rondom eten en eet ik weer wat ik wil en op gevoel. Daarnaast heb ik heel veel over mezelf geleerd en ben ik ook op persoonlijk vlak erg gegroeid. Ik heb meer bereikt dan ik ooit heb durven dromen. Verder alle lof voor de medewerkers (van de deeltijd)! Ze zijn stuk voor stuk heel kundig, lief en betrokken. Mede dankzij hen voelde Novarum voor mij al heel snel als een 'thuis'. Ook het werken in groepsverband heb ik als prettig ervaren omdat je zoveel van elkaar kan leren, veel begrip en ondersteuning krijgt van je groepsgenoten. Je moet het wel zelf allemaal doen maar je bent niet meer alleen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Novarum, locatie: Jacob Obrechtstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.