Waardering van Novarum, locatie Laan van de Helende Meesters - Amstelveen op 20 oktober 2019

• N.v.t.

5.0
  • Eetstoornissen

Intakemensen waren heel prettig, dus ik had er vertrouwen in. Therapeut helaas oordelend en vaak niet duidelijk genoeg qua uitleg. Er is gezegd dat ze ervaring hadden met mijn specifieke fysieke aandoening, maar daar heb ik niet veel van gemerkt. Ik heb me desondanks flink ingespannen, maar heb er uiteindelijk geen goed gevoel of blijvend resultaat aan overgehouden. Heel jammer van de tijd en de inspanning.

Reactie van/namens GGZ Novarum, locatie Laan van de Helende Meesters - Amstelveen

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u op sommige gebieden een negatieve ervaring hebt gehad. Graag gaan we hierover met u in gesprek, zodat u uw verbeterpunten kenbaar kunt maken. Mocht u hier behoefte aan hebben, dan kunt u contact opnemen met directeur Annette Sanders (020-5904710) of via de receptie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Novarum, locatie Laan van de Helende Meesters? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.