Waardering van Annatommie mc Amersfoort - Amersfoort op 28 februari 2019

• Heupvervanging

Ik heb bij Annatommie een lang traject met fysiotherapie voor heupartrose doorlopen. Met jarenlang goed resultaat totdat een operatie nodig was. Ik heb een totale heupprothese gekregen. Belangrijk voor mij is dat mijn heup via de voorste benadering is vervangen. Doodat spieren in tact blijven gaat herstel sneller. Mijn ervaring is dat alle medewerkers, van fysiotherapeut en orthopeed tot receptioniste tot radioloog, heel nauw samenwerken met als doel de patient zo goed mogelijk mobiel te houden en zonodig te helpen met een operatieve behandeling. Opvallend is de passie en kundigheid die zij hebben voor hun vak. Onderlinge communicatie verloopt soepel. Communicatie met mij als patient is heel duidelijk en persoonlijk. Op informatie avonden geeft de orthopeed zelf uitleg over klachten, behandelingen operaties en protheses en de risico’s. Dat geeft enorm veel vertrouwen. De beslissing voor een operatie is in zorgvuldig overleg met mij gemaakt. Er is heel goed geluisterd naar mijn klachten. Wachttijd is niet lang. Voorbereiding is uitstekend. Op de OK-locatie ben ik uitstekend opgevangen, verzorgd zowel voor als na de ingreep. Ik heb geen pijn gehad en mocht na 1 nacht naar huis. Verder herstel verliep heel goed. Het is ongelofelijk hoe snel ik mocht lopen en de oorspronkelijke artrose pijn meteen weg is. Fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.