Waardering van Annatommie mc Amersfoort - Amersfoort op 11 augustus 2015

9.8
  • Rugpijn

Na ruim 4 jaar in de medische molen te hebben gezeten waar ik maar met mijn klachten moest leren leven en wat ik niet kon accepteren ben ik naar Annatommie gegaan. Onder behandeling bij dr. E. Zwart. MRI, röntgenfoto's en echo gemaakt. Hij kon niets voor mij betekenen omdat alles in orde was?, maar omdat ik out ging op de behandeltafel van de pijn wist hij dat er iets niet oké was. Hij zei niet leer er maar mee leven maar stuurde mij door naar een behandelaar die mij wel beter kon maken dat wist hij zeker. Ik heb dingen in gespoten gekregen in die 4 jaar in het ziekenhuis die onnodig zijn geweest medicijnen geslikt niet ook niet nodig waren totaal overbodig zelfs. Mijn SI gewrichten waren niet versleten, kraakbeen zat er ook nog, bekken was niet beschadigd, dit had ik ooit allemaal te horen gekregen in het ziekenhuis. Dr. Zwart heeft mij alles kort en bondig en duidelijk uitgelegd en laten zien. Ik ben naar die andere behandelaar geweest en ik ben voor 80% van de pijn af. Als ik niet bij Annatommie was geweest, had ik mijn leven niet terug! Door de aandacht die ze daar voor je hebben en waar je geen nummer zoveel bent. Ik ben ze heel, heel erg dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.