Waardering van Annatommie mc Amersfoort - Amersfoort op 17 november 2016

9.5
  • Enkelbandletsel

Naar aanleiding van een "hielspoor" een afspraak gemaakt met Annatommie en daar kon ik binnen twee dagen terecht. Na wat heen en weer kijken een MRI gepland, dezelfde week nog met direct een vervolgafspraak. De uitslag MRI was duidelijk. Bastiaan Heere gaf aan hier niet zelf aan te "prutsen" maar werd doorverwezen naar collega Marina van Rhee. Ook daar kon ik diezelfde week nog terecht. Eén en ander besproken en kon de volgende week al geopereerd worden. Door omstandigheden is dit niet doorgegaan. Redelijk snel daarna wel. Operatie goed verlopen en de verdere behandeling ook. Jammer genoeg loop ik er nog steeds, nu bij Yasmin van Benthem. Ook daar goede ervaringen mee. Kijken wat vandaag de uitslag is. Al met al kan ik aan iedereen Annatommie aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.