Waardering van Annatommie mc Amersfoort - Amersfoort op 8 februari 2017

2.7

Waardeloos. Niet naartoe gaan! Er is 'niets' aan de hand, werd me verteld. Terwijl er 2 hernia's op de MRI te zien waren. Zo hoorde ik later van mijn huisarts. Pijn? Oh, dat is psychisch; gewoon doorgaan... en zo kom je in een verkeerd hoekje terecht. Gelukkig uiteindelijk (na 2 jaar) wel bij een kundig en luisterend (en niet be-/veroordelend) arts terecht gekomen en opgeknapt en eindelijk(!) pijnvrij.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Utrecht - Utrecht

Wij betreuren het zeer dat u een dergelijk slechte ervaring heeft bij onze afdeling radiodiagnostiek. Wij komen graag in contact met u om uw ongenoegen te bespreken. Wanneer u daartoe bereid bent, wilt u dan een e-mail sturen naar het volgende adres: kwaliteit@annatommiemc.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.