Waardering van Annatommie mc Amersfoort - Amersfoort op 18 november 2016

5.5
  • Kniebandletsel

Zeer slechte ervaring. Eerst al gegevens sturen naar verkeerd mail adres dan erna vermelden dat ik een kwartier voor aanvang aanwezig moet zijn. Stuurde ik een mail wederom wordt er gezegd geen probleem maar kom ik op tijd wilde ze net gaan bellen. Dan zeggen ze U heeft met 5 werkdagen de uitslag maar dat wordt 2 weken.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Amersfoort - Amersfoort

Geachte heer of mevrouw, Allereerst bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend te horen dat de service van onze medewerkers niet naar wens is verlopen. Graag zouden we met u in contact willen komen zodat we uw klacht op kunnen nemen in ons kwaliteitssysteem en kunnen onderzoeken wat wij hier intern aan kunnen verbeteren. U kunt ons mailen op klachten@annatommiemc.nl. Met vriendelijke groet, Afdeling kwaliteit, veiligheid en klachten

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.