Waardering van Annatommie MC Apeldoorn - Apeldoorn op 11 januari 2021

• N.v.t.

5.2

Last van vocht in de knie. In eerste instantie door huisarts vocht verwijderd en injectie gekregen. Na aanhoudende klachten bezoek aan orthopeed. Op basis van alleen röntgenfoto's (geen MRI) werd geconstateerd dat er sprake was van slijtage aan het kraakbeen en oorzaak van het vocht in knie. Advies om fysiotherapie te nemen. Na enkele weken weer de kliniek bezocht omdat fysiotherapie niet hielp. Wederom werd door de orthopeed aangegeven dat het door de slijtage kwam en niet door iets anders, ook niet na doorvragen van mijn kant. Heb alleen een injectie gekregen en advies om fysiotherapie te vervolgen. Mede op advies van fysiotherapeut een second opinion aangevraagd in andere kliniek. Daar werd mijn probleem wel serieus beoordeeld en op basis van MRI-scan vastgesteld dat er een andere, weliswaar zeldzame, aandoening in de knie de oorzaak van het vocht is. Kortom, als men de klachten wat serieuzer had genomen en een MRI-scan had gemaakt, was dit ook bij Annatommie aan het licht gekomen.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie MC Apeldoorn - Apeldoorn

Geachte heer of mevrouw,

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met de geboden zorg bij Annatommie mc. Uw feedback helpt ons om onze zorg te verbeteren. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring persoonlijk met ons te bespreken. U kunt contact opnemen met onze vestigingsmanager Apeldoorn via info@annatommiemc.nl. Als u in de e-mail vermeld dat u een review heeft geschreven op ZorgkaartNederland, dan neemt onze vestigingsmanager vervolgens contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Annatommie mc

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie MC Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.