Annatommie mc Apeldoorn

Centrum voor orthopedie en beweging

Steenbokstraat 33 7324 AZ Apeldoorn
088-0220600
Deze locatie is onderdeel van Annatommie mc - voor orthopedie en beweging

Waardering van Annatommie mc Apeldoorn - Apeldoorn op 12 december 2016

Spierziekten

Via een echo was een ruptuur in de aanhechting van een schouderspier (supraspinatus) vastgesteld. Ik ben voor behandeling naar orthopeed Dr. Frejlach van Annatommie Apeldoorn gegaan. Die heeft de voor- en nadelen van een herstel-operatie grondig uitgelegd. Ook gewezen op het langdurige revalidatietraject. Zelf besloten om toch te laten opereren. Na mri en medische controles is de operatie zeer vakkundig uitgevoerd in de vestiging Utrecht. Ik ben ook zeer tevreden over de voor- en naconsulten, en over de revalidatie door de fysiotherapeuten van Annatommie.En gelet op de voortgang in het herstel ben ik blij dat ik de operatie te laten doen. En dat ik voor Annatommie heb gekozen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.