Annatommie mc Utrecht

Centrum voor orthopedie en beweging

Janssoniuslaan 71 3528 AH Utrecht
088-0220600
Deze locatie is onderdeel van Annatommie mc - voor orthopedie en beweging

Waardering van Annatommie mc Utrecht - Utrecht op 5 juni 2017

Geholpen door dr Wouters, snelle afspraak mogelijk en bijna een uur onderzoek gehad bij het eerste bezoek, ik kon uitgebreid mijn verhaal kwijt en er kon meteen ook een foto gemaakt worden. 2 Weken later nog eens terug naar een andere locatie voor nog een MRI en meteen door naar dr Wouters om de MRI te bespreken. Weer alle tijd om dit te doen, en hij heeft nog moeite gedaan voor een goede orthopeed in het AMC die mij gaat opereren omdat hij dit niet meer zelf ging doen en voor mij een gespecialiseerde orthopedisch chirurg zocht op dat gebied. Hulde voor dr Wouters, die alle tijd en aandacht aan mij besteedde! Goede communicatie! (Ik was hier voor een enkelklacht, osteochondritis dissecans, voor de insiders).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.