Waardering van Annatommie mc Utrecht - Utrecht op 21 december 2017

9.7
  • Knievervanging

Ik ben 13 weken geleden voorzien van een nieuwe knieprothese. Het litteken is al bijna niet meer te zien en het vocht uit de knie en onderbeen zijn bijna verdwenen. De knie is weer bijna zichtbaar. Daarvoor had ik veel pijn aan de knie en het strekken van de knie was niet meer mogelijk. Dit is allemaal te danken aan de orthopeed Anderson die ik niet anders kan formuleren als zeer kundig. Een man van weinig woorden maar een vakman eerste klas en de fysiotherapeuten. Annatommie MC is een kliniek waar deskundigheid, service en hygiëne hoog in het vaandel staan. Een verbeterpuntje vind ik dat de afsprakenagenda's van orthopeed en fysio niet gekoppeld zijn op de app. zodat dat enige verwarring kan geven. Ik kan Annatommie zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.