Annatommie mc Utrecht

Centrum voor orthopedie en beweging

Janssoniuslaan 71 3528 AH Utrecht
088-0220600
Deze locatie is onderdeel van Annatommie mc - voor orthopedie en beweging

Waardering van Annatommie mc Utrecht - Utrecht op 27 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Organisatorisch : Bij aanvang onduidelijkheden wb de locaties waar verschillende onderzoeken en behandelingen plaatsvonden, hierdoor 2 weken vertraging opgelopen.Het pre operatieve consult bij de Anesthesie door ziekte ( kan gewoon gebeuren )  weer een week moeten wachten, jammer dat er dan niet een waarnemer aanwezig is.Dan wb de behandelaar :  duidelijk,  eerlijk en overtuigend mij toch te laten opereren om in de toekomst zo min mogelijk nadeel te  ondervinden van de opgelopen schade. Voldoende goed meegenomen dat er altijd risico's kleven aan een operatie.Ik voelde me ' Ver eerd ' toch te worden geopereerd omdat ik behoorlijk boven de leeftijdsgrens zat . Pre- operatieve consult erg zorgvuldig , alle kleine addertjes zijn beoordeeld , dwz  :  cardioloog , functionele skelet afw .Gedurende de opname dag liep buiten wat langere wachttijd naar de operatiekamer alles gestroomlijnd.  Bij ontslg voldoende medicatie mee voor de eerste dagen, alsook leefregels.Tijdens mijn dip in de post-operatieve periode extra langs mogen komen bij de Orthopeed die de dip wel voorzien had , mij het vertrouwen  gaf wat ik even kwijt was.Nu 4 maanden na de wat meer gecompliceerde reparatie van het lelijke letsel van de schouder pezen heb ik mijn werk al weer op kunnen pakken , natuurlijk moet er nog verder geoefend worden om sterker te worden, maar dat is een persoonlijke zaak.Ik heb inmiddels mijn vurige wens kunnen voltooien om naar Zwitserland te fietsen , hierbij geen hinder heb ondervonden van de schouder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.