Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam

Medisch specialistische zorg

1436 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
27 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ze luisteren naar je goede Doktors

8.7
26 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Uitermate goed geholpen, alsmede de zorg na de operatie. Door de vriendelijke opstelling van het personeel werd het verblijf als zeer aangenaam ervaren.

9.9
26 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

de nabehandeling bij mijn eigen fysio , is wat zwaarder dan ik had gedacht, zeker het verder soepel verkrijgen van de spieren is/was wat tijdrovender dan ik had verwacht . (veel kramp in spieren van...

9.7
26 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Deskundigheid, korte wachttijd en doortastend

8.7
26 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Volledig tevreden. Kan weer pijnloos functioneren. Kan weer slapen zonder wakker te worden van de pijn in de knie. Kan weer lopen.

26 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Alles was erg duidelijk na het eerste bezoek van de uitleg en tot nu toe gaat de vooruitgang van de operatie goed

8.9
25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Het advies wat ik heb gekregen. Shock wave therapie

25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Betere locatie voor overnachting alsmede avondeten

9.9
25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Tevreden over het zorg traject behalve de lange wachttijd tussen eerste contact en behandeling.

9.7
25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Alles was gewoon prima, ik zal er steeds terug gaan. Jammer dat er geen kliniek is in Zeeland

25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Snelle afspraak, korte lijnen. Laagdrempelig. Vertrouwenwekkende benadering met duidelijke uitleg.

8.4
25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Als ik een keuze heb zal ik altijd voor Bergman kiezen gezien mijn recente ervaringen. Zestienhoven is een perfecte locatie in alle opzichten.

25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Korte wachtijd. Snelle operatie en weinig pijnklachten na operatie. Goede begeleiding.

9.1
25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Prima, ik kan niet anders zeggen. Alleen het ontslagtraject verliep nogal chaotisch (in mijn geval). Ik moest tegelijk mijn huisarts bellen, de fysio stond toen al aan mijn bed te wachten, het...

9.4
25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Korte wachttijden goede uitleg van de arts en verplegend personeel. En aandacht voor de patiënt.

8.9
25 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Geen verbeterpunten! Deskundigheid van de arts is heel goed en communiceert heel duidelijk en overzichtelijk.

24 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Bergman is duidelijk in de voorlichting,wachttijd was kort,snelle behandeling en goede uitleg en vertrouwen met specialist was goed

24 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden en kom voor een evt. volgende operatie zeker bij de Bergman Kliniek terug. Ik heb totaal geen klachten

8.3
24 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden dat ik gezien mijn medisch verleden werd geadviseerd door de behandelende arts geopereerd te worden in een ziekenhuis