Waardering van Bergman Clinics, Bewegingszorg locatie Rijswijk - Rijswijk op 26 november 2018

9.1
  • Heupvervanging

Afgelopen juli is mijn linkerheup vervangen door dr. Hogervorst via de voorste benadering. Best een ding omdat ik "pas" 54 ben. Ik ben erg  tevreden over het resultaat. Dr. Hogervorst is een uitstekende arts die ik iedereen kan aanbevelen. De betrokkenheid van zowel dr. Hogervorst als zijn collega dr. Oostenbroek ook na de operatie heb ik als uitzonderlijk ervaren. De sfeer op de ok en de verpleegafdeling was ook erg fijn. Ik had wat opstartproblemen na de operatie en daar werd vakkundig mee omgegaan. Het verplegend personeel was eveneens erg betrokken en aardig. Het enige minpuntje was in mijn geval de informatievoorziening vóór de operatie. Doordat mijn pre-operatieve screening in de Bergman kliniek in Laren plaatsvond is dit niet helemaal goed gegaan.

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics, Bewegingszorg locatie Rijswijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.