Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 1 maart 2019

• Knievervanging

Al met het eerste gesprek met de dokter Oostenbroek en dokter Baas een zeer duidelijke uitleg wat  er gebeurt  voor en tijdens de knie operatie ook duidelijk uitleg over de revalidatie tijd .Op de dag van operatie door de ontvangende verpleegkundige alles nog een keer goed verteld wat er precies ging gebeuren waardoor je toch wel wat ontspant. Ook tijdens de operatie komt alles zeer relaxt over met de artsen en alle medewerkers achter het scherm. Terug op de vercouver kamer wordt er ook direct veel aandacht aan je besteed en het water ijsje smaakt dan ook lekker. Terug op je kamer direct alle aandacht voor je die je maar kan wensen ook tijdens de volgende dagen en  3 nachten die ik verbleef in de Bergman clinics .Mijn waardering en complimenten gaan dan ook naar het hele team die mij verzorgd en verpleegd hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.