Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk

Centrum voor orthopedie en beweging

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 21 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Alles was erg goed geregeld, het hele traject voorafgaand aan mijn operatie, van telefonisch contact tot en met de gesprekken met de eerste arts die mij behandelde, uiteindelijk ging ik in overleg met hem toch naar een andere collega omdat deze mij kon opereren met een minder grote ingreep (ik zag deze andere arts 1 x ca een half uur). De opname en operatie verliep goed. Verplegend personeel en andere personeelsleden waren zeer vriendelijk. Echter de tweede arts die mij opereerde kwam niet langs na de operatie om te vertellen wat hij had aangetroffen en wat hij had gedaan. Ik zag hem officieel pas na 3 maanden, ik had nog veel pijn en kon nog niet goed bewegen, hij was niet erg invoelend, en gaf mij het gevoel dat ik ondanks veel oefenen onvoldoende mijn best had gedaan en het niet goed behaalde resultaat van kunnen bewegen daaraan te wijden was. Zijn adviezen waren niet in lijn met die van de fysiotherapeut maar tegenovergesteld. De fysiotherapeut is zeer professioneel, vakkundig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.