Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk

Centrum voor orthopedie en beweging

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 26 juli 2018 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Neurologische aandoeningen

Beide voeten zijn geopereerd aan tarsale tunnelsyndroom [zenuw beknelling]Rechter voet op 12 jan geopereerd, daar kan ik nu vrij goed op lopen, alleen s avonds soms nog pijnlijk. Maar nog niet voldoende hersteld.Deze r voet lijkt goed te gaan.Linker voet is geopereerd op 9 april, ik merk nog weinig verbetering, en kan de voet na bijna 4 maanden nog nauwelijks belasten, ik vraag me af of de r voet zenuw voldoende vrij is gemaakt?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.