Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 18 december 2018

• N.v.t.

• Heupvervanging

Drie jaar geleden werd ik 70 en ik liep ronduit beroerd. Na mijn bezoek het afgelopen jaar (2018) aan een orthopedist van een streekziekenhuis, nam ik de tijd om te beslissen of ik  verder wilde gaan met dat ziekenhuis of zou kiezen voor het Bergman instituut. In het ziekenhuis moest je telkens andere afspraken maken met zorgverleners. In de Bergman kliniek kon alles op één dag. Men was daar voorts ook gespecialiseerd in een frontale behandeling van mijn heup, i.p.v. een laterale ingreep. Op grond van verhalen van mensen die al eerder in deze kliniek waren behandeld viel dus deze kliniek in de prijzen. Voor mij met met tien! En ik loop weer dagelijks met mijn honden anderhalf uur in het bos.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.