Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk

Centrum voor orthopedie en beweging

Braillelaan 10 2289 CM Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Bewegen

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 10 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Een zeer positieve ervaring. De communicatie was, zowel in het voortraject als rondom de behandeling, duidelijk, volledig en zeer vriendelijk.De behandeling verliep zeer voorspoedig. Een uur na binnenkomst lag ik klaar voor de ingreep en nog eens 2,5 uur later ontwaakte ik uit mijn roesje en had ik een nieuw heupgewricht. Na een heerlijke maaltijd en een goede nachtrust mocht ik de volgende dag weer naar huis. Al met al nog geen 24 uur na binnenkomst.Goede communicatie betreffende het hersteltraject. Dit heeft geresulteerd in een vlot herstel. Eerste 2 weken op 2 krukken daarna 2 weken met 1 kruk en vervolgens steeds meer en beter lopen zonder krukken.Uiteindelijk is het effect van deze ingreep, nu na 4 maanden, dat ik volledig pijnvrij weer kan bewegen als vanouds en 2 à 3 keer per week weer 5 km hardloop.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.