Waardering van Bergman Clinics | Bewegen, locatie Rijswijk - Rijswijk op 15 mei 2019

9.7

Ik ben in 2018 geopereerd door Frank Faber, orhopaedisch chirurg, aan een hallux valgus en hamerteen van mijn rechter voet. Ik kreeg vriendelijke, duidelijke en reele uitleg van hem. De operatie is prima verlopen en het wondherstel was goed. De littekens zien er nu mooi uit. Het revalidatietraject werd echter gecompliceerd door een derdegraads brandwond van mijn rechter enkel door een 'huis, tuin en keuken ongeluk'. Hierdoor werd het revalidatietraject veel langer. Ik heb daarbij heel veel deskundige - en professionele hulp, steun en empathie ervaren van Carmen Bartman en haar team fysiotherapeuten van Fysio Care & Science in de Bergman kliniek. Door heel veel oefenen is de functie van mijn enkel volledig hersteld en kan ik bijna weer alles met mijn rechter voet doen. Mogelijk gaat dat ook nog lukken. Ik had me geen betere behandeling kunnen wensen!

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen, locatie Rijswijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.