Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 8 januari 2020

9.3

ik ben op 3 januari geopereerd door dokter Huijsmans, een zogenaamde cuff repair operatie aan mijn schouder. ik ben uitgesproken positief over de deskundigheid, de plezierige behandeling, de kwaliteit van de faciliteiten die werden geboden. Professionaliteit gaat hand in hand met een zeer patientgerichte, menselijke benadering. Voorlichting is helder en wordt behalve mondeling ook middels print verstrekt en is daarnaast beschikbaar via (uitstekende) app of website. Lof voor het hele team van receptioniste, verplegend personeel, anaesthetist tot chirurg. Je voelt als patient de goede teamspirit wat het hele verblijf plezierig maakt. Mijn operatie is nog geen week geleden en ik ben nu al gestopt met alle zware pijnstillers en slik uitsluitend nog paracetamol. Kortom chapeau voor het Bergman team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.