Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk

Centrum voor orthopedie en beweging

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 22 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Ik heb 21-06-2022 een volledige knieprothese gekregen in Bergman Rijswijk Bewegen. Echt ik vind het ongelooflijk hoe fijn het daar is. Al het personeel van schoonmaker was super aardig, ze namen echt de tijd voor je. Ze hadden aandacht voor mijn noden en wensen. Kwamen na de operatie zeer regelmatig langs om te vragen of ik nog iets voor me konden doen. De kamer leek wel een hotelkamer, met alles erop en eraan. De verzorging was van uitermate hoge kwaliteit. Het eten kon via een menukaart doorgegeven worden aan de zorg, echt verbazingwekkend wat er hier opgediend wordt, top kwaliteit en ruime keuze, van ontbijt, lunch tot aan diner. De operatie is super verlopen heb absoluut geen pijn gehad. Het personeel werkt met plezier, dat merk je ook aan de verzorging. Ik zou ze een 10+ geven voor mijn totale verblijf en behandeling bij Bergman bewegen Rijswijk. Ik raak er echt niet over uitgepraat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.