Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk

Centrum voor orthopedie en beweging

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 22 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Artrose

- Ik was verrast dat ik bij het maken van mijn eerste afspraak al snel terecht kon. - Bij mijn eerste afspraak werd als eerste foto's gemaakt van beide heupen - na circa 15 minuten kreeg ik mijn consult bij de orthopedisch chirurg en hij had de foto's van beide heupen ter bespreking al op zijn computer staan. In tegenstelling tot andere zkh moet je altijd eerst een afspraak maken voor het maken van foto's en daarna opnieuw een afspraak voor het consult met de arts. - De nazorg is goed; als je 3 dagen na behandeling al thuis bent, dan wordt je gebeld door de kliniek met de vraag hoe het thuis gaat en of je hulp hebt. Tijdens dat gesprek geven ze ook aan dat er een speciaal telefoonnummer beschikbaar is voor spoedeisende vragen. Er wordt daarna een afspraak ingepland om na 6 weken de voortgang in je herstel te bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.