Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 6 september 2019

• N.v.t.

• Heupvervanging

Ik weet niet wat er beter kan alles was uitstekend. Ruim 1 week nadat ik van de huisarts gehoord had dat ik een ernstig versleten heup had kon ik in Rijswijk terecht bij dr. Wolkenfeld. Wat een ontspannend gesprek was dat. Meteen foto's genomen en besproken. Na 2 dagen pre operatieve screening. Alles verliep even kundig, duidelijk en op tijd! Ruim 2 weken later kreeg ik een nieuwe heup. De oude kon ik ook nog zien: was niet veel meer van over. De volgende ochtend mocht ik na oefenen met mijn 2 stokken naar huis en kon ik ook al traplopen en de auto in en uit. En dan niet te vergeten de heerlijke (warme-)maaltijden. De benadering van de arts en het gehele team is professioneel. De controle 14 dagen liep al even professioneel en vlot met duidelijke uitleg  bij de foto's voor en na de operatie. En ik voel mij nu,na 4 weken,als herboren: loop al zonder stokken, rechtop en zonder pijn.

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.