Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 4 november 2017

• Knievervanging

Na telefonisch kontakt kon ik snel terecht voor een diagnose en werd gelijk de volgende dag ingepland  voor een operatie. Zowel de arts, de Hr. Hogervorst als zijn assistente en de intake assistentes waren heel transparant en duidelijk wat zij voor mij konden betekenen hetgeen zeer betrouwbaar overkwam. De volgende dag werd ik uitstekend ontvangen door het verplegend personeel waarbij ik ook hier goed op mijn gemak werd gesteld. De operatie verliep vlekkeloos, mede ook door de uitstekende voorbereiding. Ook de opvang na de operatie was een 10 waard en niets was te veel om mij weer op weg te helpen. Ik kan dan ook iedereen, die problemen heeft met zijn knie, Bergman Clinic Rijswijk van harte aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.