Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk

Centrum voor orthopedie en beweging

Braillelaan 10 2289 CM Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Bewegen

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 2 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Van woensdag 13 februari tot en met vrijdag 15 februari jl., ben ik in de Bergman Kliniek in Naarden geweest vanwege een operatie aan mijn knie. Op genoemde woensdag 13 februari ben ik door Drs. C.P. van der Hart (orthopedisch chirurg) geopereerd en heb een tweede nieuwe knie gekregen (na een nieuwe linker knie in januari 2016, nu een nieuwe rechter knie). Via deze weg wil ik iedereen van de Bergman kliniek in Naarden heel, heel, heel hartelijk bedanken voor de uitstekende verzorging tijdens mijn verblijf aldaar; Drs. Cor van der Hart voor de professionele uitvoering van de operatie en de persoonlijke aandacht daarna en al het verzorgend en verplegend personeel voor alle attente en liefdevolle aandacht en zorg voor de operatie, tijdens de operatie (hoewel ik daar niets van heb meegekregen door de volledige anesthesie…) en na de operatie…., iedereen heel hartelijk bedankt !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.