Bergman Clinics | Bewegen | Naarden

Centrum voor orthopedie en beweging

Rijksweg 69 1411 GE Naarden
donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Bergman Clinics | Bewegen | Naarden over:

9174 resultaten voor je selectie:

19 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Alleen maar lof over behandeld arts

8.4
17 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben niet geholpenwaarvoor.ik kwam knie pijn

6.8
16 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Fantastische behandeling gehad en hele goede zorg. Zeer te spreken over de Bergman kliniek.

15 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede voorlichting vooraf, vlot verlopen operatie, met een goed resultaat

15 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijne kliniek. Snelle behandeling. Goede zorgverleners.

7.9
13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Besloten om me aan beide voeten in 1x te laten opereren (hallux valgus) en daar is de Bergman Clinic wel bekend mee. Dr. de Poorter is een vriendelijke, begripvolle en kundige arts. De operatie is...

13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Prachtig,vriendelijk,zorgzaam en contactueel en deskundig team. Ik ben dankbaar dat ik daar ben geholpen en verzorgd .

13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede en zorgzame behandeling ervaren.

9.7
12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg goed geholpen bij de Bergman Kliniek in Naarden. Goede deskundige arts en snel aan de beurt. Goed herstel na de operatie.

12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een groot deel van mijn klachten verbeterd maar niet geheel klachten vrij dit was ook door de arts vermeld.

8.3
12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles was goed verzorgd en ik ben heel tevreden

12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Tevreden over zeer vriendelijke arts, echoscopist, gipsmeesters! Minder tevreden /ontevreden over de informatie voor en helemaal achteraf gaand aan de operatie. Het online bespreken van de anesthesie...

6.9
12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Persoonlijk, professioneel en zeer deskundig. Men neemt alle tijd om te luisteren en uitleg te geven. Ik kon snel terecht en ben snel geholpen. Ik ben gedurende het gehele traject heel goed begeleid.

9.6
12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Het gehele zorgtraject was zeer professioneel en ze waren ontzettend meelevend en vriendelijk!

12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Professioneel , structureel werkend en uiterst vriendelijk personeel . Dit geld voor al het personeel van balie medewerkers tm de chirurg.

12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over deze kliniek , je wordt er behandeld als een koningin ipv als n nummer en de kwaliteit Vd behandelingen is super, adequaat en snel

9.6
12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

De behandeling/operati heeft (nog) niet het gewenste en gehoopte rsultaat gehad. Wordt nog verder onderzocht

9.3
11 mei 2022 - Geplaatst door de redactie