Bergman Clinics | Bewegen | Naarden

Centrum voor orthopedie en beweging

Rijksweg 69 1411 GE Naarden
zaterdag
zondag
maandag
8:00 - 17:30

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 21 augustus 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

alleen voor de geur en het huiselijke interieur zou je er al voor kiezen , geen vieze ziekenhuis geur maar geur van vers eten en verse koffie .geen kil ziekenhuis interieur maar een huiselijk interieur wat voor mij persoonlijk een vertrouwd gevoel gaf .Je krijgt meteen het gevoel dat je er gewaardeerd wordt als een klant , als een mens en niet als een zorgpas die geld komt binnen brengen . mensen zijn kundig zeer vriendelijke en behulpzaam , ik twijfel nooit meer als bergman de zorg aanbied die ik nodig heb dan zou ik zeer zeker daar heen gaan .de artsen zijn zeer kundig , en duidelijk in hun uitleg en daadkrachtig dat wil zeggen niet om te de hete brei heendraaiend ...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.