Bergman Clinics | Bewegen | Naarden

Centrum voor orthopedie en beweging

Rijksweg 69 1411 GE Naarden

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Kniebandletsel

De keren dat ik naar Bergman Clinics moest, werd ik elke keer hartelijk welkom geheten door de balie medewerksters. Ik vond het erg prettig dat de kliniek niet een ziekenhuis uitstraling had. Ik werd erg vriendelijk en professioneel behandeld en had het gevoel dat er serieus naar mijn gezondheid gekeken werd. Hier was ik erg blij mee, zeker na een 'mislukte' behandeling bij een andere zorgaanbieder. Mijn orthopeed kwam zelfs na de operatie twee keer bij me langs om te kijken hoe het ging. De hele ervaring maakte dat ik me geen 'nummertje' voelde en dat ik alle vertrouwen had in de deskundigheid van de medisch specialisten. Al met al; heel blij dat ik de beslissing heb gemaakt om dit second opinion traject in te gaan en ik zou het ook aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.