Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 9 mei 2018

1.3
  • Rughernia

Helaas .. ik heb Stenose, en veel pijn en problemen. Om een mij niet helemaal duidelijke reden wil het Flevoziekenhuis niet opereren. Daarom vroeg ik een second opinion aan bij de Bergman kliniek, volgens de site 'Focus op van alles en nog wat', en 'korte wachttijden'. Nu . .dat valt dus mee. Nadat eindelijk alle informatie was overgedragen, krijg ik te horen dat ik  op 29 augustus (ja .. u leest het goed, het is nu 9 mei!) terecht kan bij de neuroloog. Aangezien ik al bijna 3 maanden loop met deze aandoening, en ik dankzij de Bergman kliniek dit dus ruimschoots kan verdubbelen laat mijn enthousiasme zich raden. De intake is top, maar daarna .....  ik zwijg er maar over

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden

Geachte mevrouw/heer,

Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken, wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.

Met vriendelijke groet,

Sylvia Ham
Klachtenfunctionaris

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.